Board meeting 4:th Apr 2019

Björn Carlsson, Maria Göransson-Lund, Thomas Kaas, Eva-Lena Kaspersson, Solveig Rosén Kihlström, Peter Andresen, Christer Lindstrand, Bengt Osvalder

Agenda:
1. Promotion
2. Grit
3. Gbg-varvet
4. Feedback årsmötet
5. Leasing löpband

Promotion: Vi har bemanning på alla tidslotar men tävlingarna kommer ta resurser.

Alla kallade samt styrelsen skall meddela sin medverkan. Björn och Maria kommer inte medverka. Osäkert om vi har utskrivan scheman – Solveig undersöker.

Vi behöver inhandla priser till tävlingarna, vi köper godis för 200SEK samt påskägg till vinnarna. Solveig undersöker samt inhandlar.

GRIT: Zalina och A har kört utbildningen hos Les Mills. Zalina kör ett pass på onsdag 10 april som ett prova-på-pass (skall filmas för att bli godkänd) Fler ledare skall gå utbildningen så att vi har back-up.

Leasing löpband: Vill ha en uppdaterad offert på tre löpband – kostnad per månad med mer detaljer. Björn tar hem ny offert och kallar till möte för beslut.

Feedback årsmötet: Mötet var i Linköping. Ganska få på plats, bara sex hedersmedlemmar. Fredagen var det en presentation om klubben och siten. Eftersom Ericsson sponsrar Stockholm/Åres ansökan till OS var Tomas Gustafson, trefaldig olympisk medaljör på besök och höll föredrag om Mål, Motivation, Möjligheter…..otroligt bra.

Vi hälsade även på Flygvapenmuseet där vi åt lunch samt fick en stadsvandring inklusive besök i domkyrkan och slottet. middag på på stadshotellet.

GBG-varvet: 18 maj, Lars Brosell kommer ner dagen innan och träffar Lars Florander. Björn pratar med Lasse om hyrbil. Grill och P-tillstånd!